Meest gestelde vragen

 
Hoe wordt mijn login-naam en wachtwoord bepaald?

Uw login-naam is precies hetzelfde als uw e-mail adres. Zodra uw betaling voor het abonnement op SMART Capital binnnen is, wordt uw wachtwoord per e-mail verstuurd. Dit wachtwoord kunt u wijzigen in een door u gemakkelijk te onthouden cijfer/lettercombinatie.

Mijn wachtwoord werkt niet. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. 
U moet uw wachtwoord precies zo intypen zoals u het oorspronkelijk van ons gekregen hebt, of zoals u het zelf gewijzigd hebt. Let op: Uw wachtwoord is hoofdletter gevoelig! Indien nodig brengen wij u per e-mail op de hoogte van uw wachtwoord. Om veiligheidsredenen kunnen wij dit wachtwoord enkel versturen naar het e-mail adres dat wij van u in ons bezit hebben. Klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent.

Hoe verander ik mijn e-mail adres, wachtwoord en/of overige persoonlijke gegevens?
Klik hier om uw e-mail adres, wachtwoord en/of overige persoonlijke gegevens te wijzigen of  nieuwe gegevens toe te voegen. Vergeet niet om uw wijzigingen op te slaan!

Ik heb reeds betaald maar geen login-gegevens ontvangen.
Afhankelijk van uw betaalwijze, kan het tot 3 werkdagen duren voordat wij u de login gegevens toezenden. Indien u betaalt middels iDEAL, Bancontact Mr.Cash of Credit Card, krijgt u de login gegevens direct toegestuurd. Hebt u gekozen voor de eenmalige of doorlopende SEPA bankmachtiging, duurt het gemiddeld 2 werkdagen. Een overschrijving duurt gemiddeld 3 werkdagen. Zorg ervoor dat u het e-mail adres van SMART Capital opslaat als "veilige afzender". Wellicht is de e-mail met uw login gegevens in uw spamfolder terecht gekomen. Het afzend e-mail adres is: info@SmartCapital.be. Let op: u kunt NIET met de heer Sam Hollanders communiceren via dit e-mail adres! Hij gebruikt dit adres enkel om nieuwsbrieven en flashberichten te versturen en niet om correspondentie op te ontvangen.

Ik heb zojuist de login gegevens ontvangen, maar het lukt mij niet om in te loggen op uw website.
Zorg ervoor dat u de login-gegevens letterlijk overneemt en dat u het wachtwoord met kleine letters intypt. Als het dan nog niet lukt, herstart uw pc of probeer het eens op een andere. Wellicht dat er een instelling op deze pc niet goed staat ingesteld. Voor meer oplossingen zie de HELP-rubriek vraag 2.

Waar/hoe kan ik de aandelen kopen die u beschrijft op uw site en in uw nieuwsbrieven? Alle aandelen die wij in SMART Capital behandelen, zijn genoteerd aan de effectenbeurzen en kunt u waarschijnlijk via uw eigen bank of broker kopen. Indien dat niet het geval is, dan kunt u besluiten een rekening te openen bij internetbroker TradersOnly.

Tip van de redactie: TradersOnly is de nummer 1 broker voor actieve beleggers. Beleggers die weten dat u naast geld ook tijd moet investeren en dat er meer opties zijn dan aandelen. Die belegger krijgt bij TradersOnly alle privileges om beter te beleggen. Vanaf nu staat u er niet langer alleen voor. Ontdek hier de privileges van TradersOnly.

Niet Goed Geld Terug garantie.
Met de Niet Goed Geld Terug garantie kunt u SMART Capital 7 dagen gratis uitproberen. Bent u niet tevreden, betalen wij u het volledige abonnementsgeld terug. Als u daaraan twijfelt, kunt u de betaling doen middels de SEPA bankmachtiging. Dat geeft u namelijk het recht om het bedrag van de abonnementskosten kosteloos door uw bank te laten storneren, als u niet tevreden bent.

Ik woon niet in Nederland of België maar wil toch graag een abonnement.
Dat is geen probleem. Indien u in Nederland of België woont, kunt u gewoon gebruik maken van de betaalmogelijkheden die geboden worden in het online betaalblok. Voor alle andere buitenlandse beleggers die geïnteresseerd zijn in een abonnement op SMART Capital volgen hier onze bank gegevens: 
 

NEDERLAND: BELGIE:
Bankrekening nummer: 1057.92.756 Bankrekening nummer: 734-0410179-72
T.n.v. SMART Capital bij de Rabo Bank te Hulst     T.n.v. SMART Capital bij de KBC Bank te Sint-Gillis-Waas
IBAN: NL 14 RABO 0105 7927 56 IBAN: BE38 7340 4101 7972
BIC: RABONL2U BIC: KREDBEBB


Onder vermelding van uw voor- en achternaam + e-mail adres.
 

Help & Contact
U kunt een e-mail sturen naar info@SmartCapital.be of een brief naar Janseniuslaan 64-A, 4561 NN  HULST, Nederland. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur via telefoonnummer + 31 (0) 114 - 315 345.