Slimme marketing, maar ik speel niet mee

Het is april 2014.

Precies 5 jaar geleden bodemde de beurs.

Dat betekent dat iedereen die vandaag uitpakt met rendementen over de voorbije vijf jaar een geweldige performance kan laten zien!

Marketeers maken daar dankbaar gebruik van. Kijk het maar eens na.

De voorbije weken wordt er opééns gesproken over de prestaties van de voorbije 5 jaar.

Goed wetende dat deze cijfers de crash van 2008 niet meer bevatten.

Transparant kan je dat niet noemen.

Ik ga er niet aan mee doen.

Van mij krijg je alle cijfers. Open en bloot. Goed, en slecht.

En dus ook degenen die voor de crash werden aanbevolen.

Ik heb bijvoorbeeld sinds 2006 143 verschillende aandelen geadviseerd.

29 daarvan werden met verlies later verkocht. Dat is ongeveer 20%.

Eén advies op vijf ging dus compleet de mist in.

In vele gevallen met een beperkt verlies, maar nu en dan ook met een verlies van 80%.

Maar het gaat natuurlijk om gemiddelden op de beurs.

Je koopt niet één aandeel. Nee, je spreidt over een bredere portefeuille.

De bluts met de buil.

Gelukkig weegt die balans wel in de juiste richting door.

4 aandelen op 5 werden namelijk met winst verkocht.

Als je alle transacties optelt en het gemiddelde maakt dan kom je zelfs aan een gemiddelde winst van 55,49%.

Deze aankopen bleven gemiddeld 877 dagen in portefeuille. Dat is iets minder dan 2,5 jaar.

Lange termijn beleggen blijkt in realiteit toch nog mee te vallen :-)

Ik moedig je echter aan om mijn track-record aan een grondige inspectie te onderwerpen. Dat kan hier.

Als je daarna nog steeds overtuigd bent dat SMART Capital de moeite waard is, dan nodig ik je graag uit om mijn publicatie 60 dagen uit te proberen.

Ik stuur je de nummers 10 weken lang toe en al die tijd kan je, om welke reden dan ook, je bestelling annuleren en je geld terugkrijgen.

Klik hier en start nu meteen je proefperiode